5/29/2013

HolaHola,

Viimenkin se kauan odotettu kesä on täällä! 
Lämmintä on, joten ei tarvitse kärsiä " Sääkateudesta" muita maita kohtaa, koska meillä on, + 23'C lämmintä!  Aivan mahtavaa! 
Saa heittää talvivaatteet pois ja vetää shortsit jalkaan ja vaan nauttia. 

Itse olen koittanut parhaani mukaan nauttia, koska pidän auringosta ja lämpimästä kelistä, kukapa ei. 
Eilen olin töissä, aloitin työt tuuraajana päiväkodissa, käyn silloin tällöin kun kysytään tekemässä töitä siellä. It's a lot of fun ! ^^
Työpäivän jälkeen menin kotiin ja illan päälle kävin vielä ajelulla ystäväni kanssa. Eksyttiin sitten, tai no, eksyttin ja eksyttiin, kunhan ajeltiin, Ristijärvelle ja Hyrynsalmelle eli harrastimme pientä Maakuntamatkailua jälleen kerran. 
Sain ikuistettua tästä kyseisestä reissusta kuvia, koska olin viisas ja otin kamerani mukaan.  Joskus minäkin onnistun jossakin. :)
Mutta koska minulla on nyt vähän kiireinen päivä, en jouda kirjoittelemaan tämän enempää nyt tähän, joten saatte katsella minun ottamiani kuvia, ENJOY!







Only in Finland

I tried to be funny.. Failed pretty badly


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti